...

...

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Well, actually I'll be there for you!

Σε συγχώρησα περισσότερο από όσο θα έπρεπε.
Σου στάθηκα περισσότερο από όσο μπορούσα να αντέξω.
Με εκτίμησες λιγότερο από όσο μου άξιζε... Τι με κοιτάς; Φυσικά και αξίζω! Δε φταις εσύ που δεν το πίστεψες! Αν το έκανα εγώ, δε θα μπορούσες. Μα τώρα το πιστεύω. Και δε θα επιτρέψω πια σε κανέναν να με χρησιμοποιήσει. Δεν είμαι τέλεια,  το ξέρω και το ξέρεις. Δεν είμαι ούτε η πιο έξυπνη, ούτε η πιο όμορφη, ούτε η πιο καλόκαρδη. Και ούτε με νοιάζει. Είμαι αυτό που μπορώ και προσπαθώ κάθε μέρα για το καλύτερο. Και όχι μόνο για το δικό μου καλύτερο. Μα και για όσων αγαπάω. Εσύ; Προσπάθησες ποτέ για κάποιον άλλον; Και βασικά... Ξέρεις ποιους αγαπάς; Αλήθεια, αγαπάς; Μπορείς; Έχεις τη δύναμη να το κάνεις; Συγνώμη αν γίνομαι σκληρή. Ξέρω πως μπορώ να σε κάνω να νιώσεις άσχημα. Μα έτσι και αλλιώς, δεν κρατάει πολύ, οπότε δεν πειράζει. Επίσης ξέρω πως δεν πρόκειται να αλλάξεις τίποτα. Γιατί πιστεύεις πως έχεις δίκιο. Πάντα και παντού. Λυπάμαι που διαφωνώ. Μα πρέπει να ξέρεις ( ναι, σειρά σου μια φορά να με μάθεις!) πως δε θα κουραστώ ποτέ να σου λέω το σωστό. Ή τουλάχιστον, το πιο σωστό από αυτό που κάνεις. Δεν ξέρω αν συνεχίζεις να τα διαβάζεις όλα αυτά, αφού δε μιλάμε. Ελπίζω να το κάνεις. Γιατί εγώ θα είμαι εδώ, κάθε φορά που θα το θες. Μα και όταν δε θα το αντέχεις. Εσύ πάλι, μπορείς πάντα να φύγεις. Όπως ήδη έκανες, άλλωστε... Δε με πονάει, μα με πειράζει. Αυτά... Α, ναι! Επειδή ούτε αυτό δεν είπαμε... Καλή χρονιά!

8 σχόλια:

  1. Στα λόγια αναγνωρίζω κομμάτια μου!
    Καλή χρονιά πιτσιρίκα μου!
    Καλή επιτυχία στους στόχους σου!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά Αριστέα!
      Σε φιλώ και εγώ!

      Διαγραφή
  2. Καλη χρονια αγαπητη μου!!

    Αυτοι ειμαστε και σε οποιον αρεσουμε για τους αλλους δεν θα μπορεσουμε!!!Αν προσπαθισεις να αλλαξεις για τους αλλους θα καταληξεις στο ακριβως αντιθετο!!!


    Καλα να περνας και να μη χαλιεσαι για κανεναν!!(σορρυ που δεν εβαλα τονους αλλα ειμαι απο κινητο και δεν βολευει ιδιαιτερα!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά ονειροπόλε μου! Δεν αλλάζουμε ποτέ και για κανέναν! Παρά μόνο αν κρίνουμε ότι οι άλλοι έχουν δίκιο, άρα αλλάζουμε για τον εαυτό μας! :)

      ΥΓ: Μπορούμε να ζήσουμε και χωρίς τόνους καμάρι, μην αγχώνεσαι! :*

      Διαγραφή
  3. Αχ συνάδελφε,τι καλή που είσαι...
    Πρόσεχε όμως,γιατί πολλές φορές ο καλός μπερδεύεται με τον μαλάκα.Μην επιτρέψεις σε κανέναν να σε θεωρήσει «μαλάκα»,να είσαι εκεί γι' ανθρώπους που αξίζουν...

    Καλή χρονιά,ό,τι μα ό,τι ποθεί η ψυχή σου και φιλάκια! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή, ε; Μπορεί, δεν έχω καταλήξει ακόμα! :Ρ Κάνω αυτό που θεωρώ εγώ σωστό, τώρα... Αν με πούνε μαλάκα, πρόβλημα δικό τους! Επηρεάζομαι μόνο από κριτικές ανθρώπων που για μένα αξίζουν... :)

      Καλή χρονιά κοριτσάρα! Ανταποδίδω την ευχή και σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Δύσκολες οι φιλίες μικρή,ειδικά όταν αφήνεις τη θεωρία και πας στην πράξη!
    Μαθαίνουμε από τα λάθη μας εντέλει!
    Χαιρετωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή