...

...

Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

I guess it's time to go now...

Χμ, δεν πίστευα πως θα το πω αυτό ποτέ. Μα να που ήρθε η ώρα. Δεν πρόκειται πια να χαραμίσω τη ζωή μου με άτομα που δε με γεμίζουν. Η καλή σου πλέον μπορεί να κοιμάται ήσυχη. Από μένα τουλάχιστον δεν απειλείται. Στην πραγματικότητα δεν απειλήθηκε ποτέ, αφού:
1) Δεν είναι του στιλ μου να "κλέβω" αγόρια
2) Ό,τι ανοιχτούς λογαριασμούς είχαμε, τους κλείσαμε από καιρό...
3) Δεν είσαι του στιλ μου!
4) Ούτε και εγώ του δικού σου!
Μα φαίνεται πως κανείς από τους δυο σας δεν αντιλαμβάνεται την έννοια "φιλία". Τέλος πάντων, έτσι και αλλιώς ήταν προφανές ότι κάπως έτσι θα καταλήγαμε. Εμείς δεν κάνουμε για πολύ καιρό μαζί ούτως ή άλλως. Αποδεδειγμένα, νομίζω! Επειδή, λοιπόν, εμένα όλα αυτά με επηρεάζουν και με χαλάνε, αποχωρώ... Χωρίς νεύρα! Στην πραγματικότητα δεν υπήρχε ποτέ λόγος να θυμώσω. Ο καθένας έχει το δίκιο του. Μόνο λίγη απογοήτευση έμεινε, μα δεν πειράζει... Όλα καλά!


4 σχόλια:

  1. Ότι σε δηλητηριάζει το διώχνεις και ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έπαθες πάλι μάνα μου??Αφού ήσουνα καλά..μην αφήνει; τα γεγονότα να σου χαλάνε την καλή και ανεβασμένη διάθεση σου!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε χαλάει η διάθεση μου σε λέωωωω! :) Αυτό ακριβώς έκανα, άφησα τα γεγονότα και συνέχισα στη ζωή μου!
      Φιλιά καμάρι! :*

      Διαγραφή