...

...

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Moments 4 sale!


Ευκαιρία για παιχνίδι, δε χάνω ποτέ! Επιτραπέζιο, παντομίμα, ή μπλογκοπαίχνιδο, είμαι μέσα! Και αφού με προσκάλεσε ο Ράσκο, λέω να παίξω! J 4 πράγματα, λοιπόν, που θα άλλαζα από το παρελθόν και άλλα 4 που θα ήθελα να έχω στο μέλλον… Οπότε, ας παίξουμε!

…Ας ρίξουμε μια ματιά στο παρελθόν για αρχή…

1) Δε θα ήμουν καλή μαθήτρια. Από το δημοτικό. Είναι εκνευριστικό να περιμένουν όλοι το τέλειο από εσένα. Παν μέτρον άριστον έλεγαν οι αρχαίοι και, αν και μάλλον δεν εννοούσαν αυτό, οι μέτριοι μαθητές είναι «οι καλύτεροι του χωριού» τελικά! :Ρ

2) Θα μάθαινα κιθάρα και ιταλικά από μικρή. Κακά τα ψέματα, όταν είσαι 7-8 χρονών, μαθαίνεις πολύ πιο εύκολα!

3) Δε θα ήμουν τόσο υπεύθυνη και σοβαρή από μικρή…

4) Δε θα έκανα μία συγκεκριμένη σχέση. Ή τέλος πάντων, θα είχα φερθεί αλλιώς.

…Και τώρα, ας μεταφερθούμε στο μέλλον!

1) Θέλω να μπορώ να κάνω χορό κάθε μέρα!

2) Να έχω βρει κάποιον να με καταλαβαίνει πραγματικά και να είμαι ευτυχισμένη μαζί του.

3) Να είμαι πολύ πολύ επιτυχημένη σε ό,τι κάνω. Εεε, τι να κάνω, είναι κουσούρι! :Ρ

4) Να έχω ζήσει αληθινά, όχι μέσα σε κλουβιά και στερεότυπα!


Δεν είμαι και πολύ σίγουρη. Ίσως θέλω και άλλα, ή ίσως θέλω άλλα περισσότερο από αυτά! Ή ίσως άλλαζα κάτι διαφορετικό. Αυτά μου ήρθαν πρώτα στο μυαλό και αυτά έγραψα! Κάπως έτσι, λοιπόν!

Να περνάτε όμορφα!
 

19 σχόλια:

  1. Ωπ! Δεν έπιασα το 4 του παρελθόντος. Ή τουλάχιστον ήταν διφορούμενο. Εννοείς ερωτική ή φιλική σχέση; :Ρ

    HappyReader

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοώ ερωτική σχέση, που άλλαξε πολλά πράγματα στη ζωή μου! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Χμ... Η μυστηριώδης Χρυσαλίδα πληγώθηκε, λοιπόν...
      Ε, λοιπόν, άκου αυτό. Η πληγή κλείνει. Πάντα. Ξέρεις, υπάρχουν και αυτά τα ρημαδιασμένα τα λευκά αιμοσφαίρια που και να θες, κάποια στιγμή ξεχνάς ότι από εκεί έτρεχε αίμα!
      Κατά τη γνώμη μου, στα 15-16 σου (γιατί τόσο σε κόβω!)κάθε μικρή πληγή ή "μικρή ευτυχία" σου αλλάζει τη ζωή, γιατί απλά έχεις ζήσει πολύ λίγο από όσο θα έπρεπε, για να το βάλεις κάτω. Ζούμε σε ένα μικρόκοσμο, μα δεν έχουμε καταλάβει πως τελικά δεν είναι ο κόσμος μικρός, αλλά εμείς για να ζούμε στην εφηβική ψευδαίσθηση της καταστροφής και της ριζικής αλλαγής!

      Και ναι, μόνος μου το σκέφτηκα όλο αυτό :Ρ Βασικά ήταν απλά σκέψεις που είχα. Δεν είμαι όμως το κατάλληλο άτομο για να διδάξω, αλλά ούτε και για να δώσω συμβουλές. Ζω στο παράλληλο σύμπαν μου. Αποκλειστικά.-

      HappyReader

      Διαγραφή
    3. Χμμ, νόμιζα ότι εσύ είσαι ο μυστηριώδης επώνυμος-ανώνυμος! :Ρ

      Αυτό ελπίζω και εγώ... Να κλείσει η πληγή! Αλλά ξέρεις κάτι; Ό,τι και να κάνουν τα λευκά αιμοσφαίρια, δεν μπορούν να γιατρέψουν την ψυχή!
      16 και κάτι παρακαλώ! :Ρ Και εσύ τόσο δεν είσαι όμως;

      Το υπόλοιπο σωστό το βρήκα, μα οι θεωρίες δεν αλλάζουν τα συναισθήματα! Ξέρεις, δεν είναι τόσο ηλίθιο όσο μπορεί να φαίνεται... Εννοώ, μη φανταστείς ότι πληγώθηκα του στιλ ένα κοριτσάκι που την παράτησε ο γκόμενος και μυξοκλαίει... Δηλαδή, μπορεί να κλαίω κάποιες φορές, αλλά είναι επειδή ξέρω πως μόνο εγώ φταίω. Εγώ αποφάσισα να το αρχίσω, έπειτα να το διαλύσω και φυσικά εγώ τα λούζομαι! Αυτό είναι το δίκαιο άλλωστε!

      Όσο για το παράλληλο σύμπαν, κάνεις την καλύτερη δουλειά! Αν και δε μου δίνεις την εντύπωση τέτοιου ατόμου!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχα! "Μυστηριώδης επώνυμος-ανώνυμος"? Με έχουν αποκαλέσει με πολλά άλλα, αλλά με κάτι τέτοιο πρώτη φορά! :Ρ

      Πφφ, ψυχή. Ποιος τη χρειάζεται; Εγκέφαλος, φίλη μου, εγκέφαλος!
      Άσε μας που θες και το "κάτι"! Και εγώ εκεί κάπου είμαι..

      Συμμαθητής να φανταστώ; Και είναι δύσκολο να τον ξεπεράσεις, ακόμη κι αν εσύ το τέλειωσες;(Αλήθεια γιατί το τέλειωσες;)

      Κάτσε να με γνωρίσεις καλύτερα...Δε σου δίνω αυτή την εντύπωση; Και τι εντύπωση σου δίνω δηλαδή;

      HappyReader

      Διαγραφή
    5. Χαχα μου αρέσει να λέω τέτοια άκυρα! :Ρ

      Ψυχή... Νομίζω πως αξίζει περισσότερο... Ή τουλάχιστον πως αφού υπάρχει, δεν μπορούμε να την αψηφήσουμε!
      Ε, άλλο 15-16, άλλο 16 και κάτι! :Ρ

      Όχι, όχι συμμαθητής... Το τελείωσα γιατί με ανάγκασαν. Ούτε εκείνος ήθελε, ούτε εγώ. Η διαφορά είναι πως εκείνος τώρα το ξεπέρασε. Εγώ όχι...

      Νομίζω πως είσαι το στιλ παιδί θετικής με τετράγωνη λογική κλπ. Αλλά μια χαρά καταλαβαίνεις τι γίνεται στον πλανήτη γη και ας νομίζεις πως είσαι σε παράλληλο σύμπαν! :Ρ Ίσως βέβαια, αλλάξει η άποψη μου! :Ρ

      Διαγραφή
  2. Χορόςς!!!Μπορώ να χορεύω ώρες ατελείωτες.Από Jazz εως....αχχχχ :)

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γαμώτο ήθελα και γω να μάθω πιάνο μικρή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίγο-πολύ ήταν σαν να διαβάζω για μένα... :)))

    Είναι όντως κουσούρι αυτό με την επιτυχία και δυστυχώς το έχω πολύ έντονα!!! το μόνο χειρότερο από το να σε πιέζουν οι άλλοι είναι να πιέζεις κι εσύ συνεχώς τον εαυτό σου...

    όσο για το τι θα ξεκινούσα μικρή η λίστα είναι τεράστια(ιταλικά, κικ μποξινγκ κ.α.), μπορώ όμως να σου πω τι δε θα σταματούσα: το μπαλέτο.. νομίζω ήταν ένα από τα μεγαλύτερα μου λάθη

    τέλος, αυτό για τους καλούς βαθμούς το έχω σκεφτεί κι εγώ πολλές φορές..ίσως κάποια πράγματα να ήταν πιο εύκολα αν "δεν τα 'παιρνα".. βλέπουμε γύρω μας άτομα -που μπορείς να τα πεις και στουρνάρια- να περνούν ζωή και κότα κι εμείς με ΑΕΙ, γλώσσες, πτυχία σε πολλές περιπτώσεις να θεωρούμαστε ακόμη και κατώτεροί τους.. άτιμη κοινωνία.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη ότι μοιάζουμε σε πάρα πολλά πράγματα, το κατάλαβα και από το μπλογκ σου! :)

      Έχεις απόλυτο δίκιο!

      Και μένα αυτό ακριβώς ήταν ένα από το πιο μεγάλα μου λάθη...

      Αχ, άστα να πάνε!

      Φιλιά Λιζάκι! :)

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα κι επειδή ακριβώς μοιάζουμε πολύ αποφάσισα να κάνω ένα μικρό αφιέρωμα για το μπλογκ σου!!! :))))

      τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  5. Αυτό έλειπε να μην παίξεις!!:Ρ
    Θα σε έτρωγα ζωντανή!:Ρ

    Αυτό με το καλός μαθητής να σου πω την αλήθεια με βόλευε γιατί δε με ρωτούσαν ποτε οι καθηγητές και έτσι και να μη διάβαζα μια φορά δε με ρωτούσαν!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ:Μια χαρά ήταν όσα έγραψες!Σε φακελώσαμε έτσι και αλλιως!!:Ρ

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα! Αυτό είναι το μόνο καλό, έχεις δίκιο! :Ρ

      Διαγραφή
  6. Ό,τι κάνουμε,το κάνουμε για τον εαυτό μας.Να το θυμάσαι αυτό,συνάδελφε!Επίσης,το πώς θα ζήσουμε τη ζωή μας είναι στο χέρι μας και μόνο.Εξάλλου,εδώ η κόλαση,εδώ κι ο παράδεισος.Διαλέγεις και παίρνεις.

    Το εύχομαι κι είμαι σίγουρη ότι θα βρεις αυτόν τον «Κάποιο»!

    Πολλά φιλάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, έτσι θα έπρεπε να είναι, αλλά... Και προς το παρόν c'est "une saison en enfer"! :P

      Θα δείξει! :Ρ

      Φιλιάάά!

      Διαγραφή