...

...

Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2012

Ταράάάν!

Καλημερούδια καμάρια μου!
Τώρα που γύρισα και εγώ, ήρθε η ώρα να κάνω την περίφημη απονομή! Ναι, ναι, Ράσκο, είχα μια 2ήμερη καθυστέρηση, έχεις δίκιο, αλλά είχα δει λάθος το εισητήριο επιστροφής! :Ρ
Τέλος πάντων, στην ανάγκη θα δώσω τα λεφτά σας πίσω, συγχωρέστε με! :Ρ
Και αφού σας τα εξήγησα όλα πλέον, μπορώ να ξεκινήσω τη διαδικασία! :)


1) Όταν ξεκινάω κάτι μόνη μου, θέλω να το τελειώνω μόνη μου. Όποιος πάει να με βοηθήσει, ή γενικά μπλεχτεί στα πόδια μου χωρίς να το ζητήσω, την έχει κάτσει!

2) Παλιά ορκιζόμουν πως θα γίνω παιδί της θετικής. Τώρα απλά ακούω για εξισώσεις και βγάζω σπυριά! Αα ναι και μου τη δίνουν απίστευτα οι εξυπνάκηδες που υποτιμούν/σνομπάρουν τη θεωρητική. ΌΧΙ κυρίες και κύριοι οι συναρτήσεις, τα ηλεκτρόνια και ο περιοδικός πίνακας ΔΕΝ είναι σημαντικότερα από τη φιλοσοφία, τη γραμματική και το συντακτικό. Όλα σε αυτόν τον κόσμο υπάρχουν για κάποιο λόγο και όσοι ασχολούνται με τα δεύτερα δεν έχουν απαραίτητα χαμηλότερο δείκτη ευφυΐας! 

3) Είμαι κυκλοθυμική, παθητική, γκρινιάρα, ζηλιάρα και απεχθάνομαι την καχυποψία!

4) Μου αρέσει να γίνομαι ρεζίλι για πλάκα και αδιαφορώ για το «τι θα πει ο κόσμος».

5) Πιο χαδιάρα από μένα, πεθαίνεις!

6) Ήμουν πάντα «ερωτευμένη» με κάποιον. Τώρα που δεν έχω κανέναν να ασχολούμαι, κάτι μου λείπει! :Ρ

7) Η πρώτη εντύπωση που έχω για τα άτομα που γνωρίζω είναι κατά 90% λανθασμένη. Αποδεδειγμένα!

Αφού λοιπόν τα μάθατε όλα αυτά, ήρθε η ώρα να δώσω και εγώ τα βραβεία μου! :)

1) The Madhattress

2) K. †

3) Δaνaη

4) Ρασκόλνικωφ

5) La Romantique

6) Rockmantic...

7) Ziggymars

Βασικά οι περισσότεροι έχετε ήδη παίξει τουλάχιστον μία φορά και δε θα το ξανακάνετε, αλλά τέλος πάντων, πάρτε τα βραβεία σας και στολίστε τα όπου θέλετε, κάπου έπρεπε να τα δώσω και εγώ! :Ρ
Πολλά φιλιά!


 

Και τραγουδάκι, γιατί ακόμα καλοκαίρι έχουμεε! ;)

25 σχόλια:

  1. Άσε τις δικαιολογίες της κακιάς ώρας!!Δε περνάνε τα σάπια σε τα μας!!:Ρ
    Θα σε γδύσουμε ρε στα δικαστήρια!!!:Ρ

    Πόσοι θα την έχουν κάτσει!:Ρ

    Έγω τα λεγα κάποτε,αλλά εσύ άααλλα έλεγες!!Για άλλη μια φορά επιβεβαιώθηκα!!Να τον ακούς το γέρο!:Ρ

    Ναι;;Τι έκανες χτες ο βράδυ;Με ποιους ήσουν;;Μου παν ότι πάλι τριγύριζες όπου να ναι!:Ρ

    Την έχεις κάτσει καημένο μου κορίτσι!!:Ρ:Ρ
    Θα σε προκαλώ να ρεζιλεύεσαι!:Ρ

    Χαδιάρααα;;;Αααχουτηηηη!!:Ρ:Ρ
    Θέλω να πεθάνω λοιπόν!:Ρ:Ρ

    Ερωτεύσου εμένα βρεεε να έχεις κάτι να ασχολείσαι!:Ρ:Ρ:Ρ

    Τις αποδείξεις σου παρακαλώ!!:Ρ

    ΤΕΤΑΡΤΟΣ;;ΤΕΤΑΡΤΟΣ;;;;;ΜΕ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΕΤΑΡΤΟ;;;ΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΘΕΙΣ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΞΕΔΙΑΝΤΡΙΟΠΗ!!Ένας Τσάρος μπαίνει πάντα πρώτος!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, περίμενε μερικά χρονάκια να γίνω δικηγόρος και θα σου πω εγώ! :Ρ

      Ουυυ πολλοί!

      Οφείλω να ομολογήσω πως είχες δίκιο! :Ρ

      Τι ψάλλεις μωρέ; Τι σχέση έχει αυτό;; :Ρ Ή μου το παίζεις καχύποπτος; :Ρ

      Κανένα πρόβλημα με αυτό! :Ρ

      Δεν νομίζω ότι μπορείς! Σαν εμένα καμιάάά! :Ρ

      Μακάρι να ήταν τόσο απλό μωρέ!

      Αν θες, σου τις λέω σε μέιλ! :Ρ

      Και ναι, τέταρτος! Εσύ ρε νούμερο στη λίστα των ιστολογίων με έχεις στα τάρταρα! :Ρ

      Διαγραφή
    2. Τι να μου πεις καλέ και εσύ που θα γίνεις και δικηγόρος!!:Ρ:Ρ
      Το πολύ πολύ να σε στείλω είς την Σιβηρίαν!:Ρ

      Έεεεεεεεελα!!Τι μας λεεεεεεεεεεεες!!Πωωωωωωωωω καλά έχω μείνει!!:Ρ

      Δε το παίζω καχύποπτος,είμαι νεαρά!Λέγεεεε λοιποοον!!:Ρ

      Την καταβρήκες βλεπωω έεε!!:Ρ ΌΟοοοχι λοιπόν δε ψοφάωωωω εγωωω!!:Ρ:Ρ

      Μη με προκαλείς θα χάσεις!!:Ρ

      Τα πάντα είναι απλά πρώην σύζηγε!!:Ρ

      Για λέγε,για λέγε!!:ρ

      ΤΙ ΛΕΣ ΜΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΠΑΛΑΒΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
    3. Καλέεε τι είναι αυτοοο;;;;Σαν να βλέπω το Βασιλιά των Λιονταριών!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Αλλά καλό είναι!:Ρ

      Διαγραφή
    4. Χαχαχα! Δεν το έχω δει, δεν ξέρω τι μου λες! :Ρ Αλλά μου φέρνει κακές αναμνήσεις και εξαιτίας σου πρέπει να βρω κάτι να το αλλάξω πάλι! :Ρ

      Άμα μου πληρώσεις εισητήρια, εννοείται πάω Σιβηρία! Θα το κάψουμε! :Ρ

      Διαγραφή
    5. Να σηκώσεις τα πόδια σου κερά μου και να πας να το δεις!!Αιντεε!!Κουνιομαστεεεεεεεεεε λεωωωωωωωωωω!!!:Ρ
      ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΠΑΛΙ ΤΗ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;:/

      Το συγκεκριμένο ταξίδι δε χρειάζεται εισιτήρια μιας και πάν πολλοί προς τα εκεί,αλλά είναι μαζεύω λεφτά για να κάνουμε μήνα του μέλιτος στη Σιβηρία!!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
    6. Τίποτα, τίποτα δεν έκανες, σουτ! :Ρ

      ΔΕΝ ΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ ΛΕΜΕ!!! :Ρ

      Διαγραφή
    7. ΜΗ ΜΟΥ ΛΕΣ ΕΜΕΝΑ ΣΟΥΤ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΠΙΛΙΕΣ!!:Ρ

      Ε ναι δεν παντρεύεσαι κανέναν γιατί περιμένεις εμένα να σε παντρευώ!!Μην ανησυχείς μικρή μου,μην ανησυχεις!!:Ρ

      Διαγραφή
    8. Δεν παλεύεται η κατάστασή σου! :Ρ

      Διαγραφή
  2. Αχχ καλώς την!!Πως είσαι καλή μου;Ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου.Συγχαρητήρια και στα παιδιά που κέρδισαν τα βραβεία τους με το σπαθί τους!!ΧΕΧΕ!Χαδιάρα;;Σαν τις γάτες ένα πράγμα!!!Η πρώτη εντύπωση είναι σχεδόν πάντα λανθασμένη.Το έχω καταλάβει πολλέέέέές φορές.Με το καιρό μαθαίνουμε τους άλλους!

    Καλά να περνάς.Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα! :) Είμαι καλά και πέρασα υπέροχα, αν και δεν ήμουν σε διακοπές ακριβώς!
      Άσχετο, εσύ μπλογκ έχεις;
      Ακριβώς σαν τις γάτες! Και πολλοί είναι αυτοί που με αποκαλούν γατούλα-γατάκι και όλα τα σχετικά! :Ρ

      Εσύ να περνάς καλύτερα, φιλιά και από μένα! :)

      Διαγραφή
  3. Χρυσαλίδα αυτή τη στιγμή έχω προσβληθεί.Εσύ τι λες να μην έχω μπλογκ;;http://borntodreamin.blogspot.gr/ ορίστε αυτό είναι και μπορείς να το επισκεφθείς όποτε θέλεις.Μπαα από ότι βλέπω άλλαξες την εμφάνιση του μπλογκ σου...Πολύ ωραίο μπράβο!!Σε ευχαριστώ πολύ! Φιλια!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πού να το ξέρω η κακομοίρα; Παλιά είχα δει το προφίλ σου και δεν έδειχνε τίποτα! Τέλος πάντων, έγινα αναγνώστρια, κάλλιο αργά παρά ποτέ!

      Ναι, την άλλαξα... Αλλά μάλλον θα την ξανααλλάξω σύντομα! :Ρ

      Διαγραφή
  4. Πρώτον,βλέπω blogοαλλαγές.Δεύτερον,σ' ευχαριστώ πολύ για το βραβείοοοοοοο! :)

    Στο 1 συμφωνώ.Όσο για το 2,ποτέ δεν ήμουν της θετικής.ΠΟΤΕ,όμως!Από πάντα τη σιχαινόμουν.Καλά τα λες για την θεωρητική,μπράβο!Εγώ την λέω στους «ξύπνιους»,πάντως.Ορίστε μας!

    Εεεε,στ' άλλα πέντε δεν μοιάζουμε,χαχα.

    Ελπίζω να πέρασες όμορφα στις διακοπές.Φιλάκι μεγάλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα και εγώ τους τη λέω φυσικά! :Ρ

      Εε, δεν πειράζει, η διαφορετικότητα είναι που κάνει τον κόσμο όμορφο! :)

      Πέρασα υπέροχα! Και σε σένα μεγαλύτερο!

      Διαγραφή
  5. χαχα. ταιριάζουμε σε πολλάα :P
    μέχρι 1η λυκείου μου έλεγαν προς έχω ταση προς τα μαθηματικά και εγώ τα λάτρευα. :P τελικά όχι μόνο πηγα θεωρητική, αλλά πέρασα και φιλολογια :P
    απο μαθηματικά πλέον είμαι ολιγον άσχετηη... για τα υπόλοιπα της θετικής δεν μιλάω καν!!

    και αυτό με την πρώτη άποψη ΠΟΣΟ ισχυει! χαχα!!

    ευχαριστώω πολύ για το βραβειάκι :*
    είχα παίξει αλλά πάει καιρός. :P θα ξανα παιξω συντομα γιατί έχω κι άλλα να προσθέσω πλέον^
    χαχα
    φιλιααα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σε μια τέτοια φάση είμαι πλέον με τη θετική! :Ρ

      Άντε, ανυπομονώ να σε διαβάσω! :)

      Φιλιά και σε σέναα! :*

      Διαγραφή
  6. Ειλικρινά πολύ ωραία η ανάρτηση σου και το καινούριο φόντο ΚΑΙ όνομα, αλλά δε μπορώ να μη ρωτήσω. Γιατί τόσο ξαφνική αλλαγη όσο αφορά την κατεύθυνση σου; Απλά μου φαίνεται "λιγάκι" περίεργη η ξαφνική αποστροφή σου για τα θετικά μαθήματα

    Α, και κατι άλλο! Απλά επειδή τώρα ξεκίνησα να σε διαβάζω. Τι ακριβώς είναι αυτά τα βραβεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν και ας μην έχω ιδέα ποιος είσαι! :Ρ Όχι ότι έχουμε προσωπική επαφή με τους υπόλοιπους, αλλά βλέπουμε ένα σταθερό χρήστη βρε αδερφέ! :Ρ

      Λοιπόν... Μπορεί και να έχεις δίκιο, ήταν λίγο περίεργη η αλλαγή μου αυτή... Πρώτον και αρκετά βασικό, άλλαξα καθηγητή στα μαθηματικά! Στο γυμνάσιο είχα έναν άνθρωπο που θαύμαζα και αγαπούσα πολύ, στο λύκειο όχι πια... Επίσης, κατάλαβα ότι όλα αυτά ήταν πολύ "άχαρα" για μένα. Ήθελα κάτι πιο ουσιαστικό από εξισώσεις κλπ... Και το βρήκα στις θεωρητικές επιστήμες και επαγγέλματα! Και από ερευνήτρια μαθηματικός που σκεφτόμουν να γίνω, κατέληξα να ενδιαφέρομαι για νομική και μόνο νομική! :Ρ

      Τα βραβεία είναι ένα παιχνίδι που παίζεται σε διάφορα μπλογκ! Κάποιος δίνει 7 βραβεία και τα άτομα που τα λαμβάνουν δίνουν άλλα 7 και λένε 7 πράγματα για τον εαυτό τους!

      Καλό βράδυ! :)

      Διαγραφή
    2. Τι εννοείς πιο "ουσιαστικό"? Επειδή έχω πάθος με αυτά, γι'αυτό και η περιέργια. Θα ήθελα να σπουδάσω μαθηματικά αργότερα και δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου. Τα μαθηματικά εγώ δεν τα αγάπησα λόγω ενός καθηγητή (για την ακρίβεια ο καθηγητής μου στο Γυμνάσιο ήταν ΧΑΛΙΑ!), αλλά λόγω του βάθους τους. Και ναι, μιλώ και για τις εξισώσεις!

      Για το "άγνωστος" έχεις δίκιο. Ξεκινάω λοιπόν να υπογράφω τα σχόλια!

      HappyReader

      Διαγραφή
    3. Γεια σου, λοιπόν, happy reader! :)
      Καταλαβαίνω το "βάθος" για το οποίο μιλάς, κάποτε με μαγνήτιζαν όλα αυτά, διάβαζα μαθηματική λογοτεχνία και είχα αρκετά μεγάλες φιλοδοξίες... Ξέρεις, ερευνήτρια μαθηματικός και να ασχολούμαι με... ό,τι πιο δύσκολο έβρισκα! :Ρ Αλλά μετά απομακρύνθηκα από όλα αυτά. Όταν λέω κάτι πιο ουσιαστικό, εννοώ κάτι όχι τόσο απόμακρο από την καθημερινότητα όσο τα μαθηματικά. Και μη μου πεις ότι ο κόσμος ολόκληρος είναι αριθμοί, καταλαβαίνεις για τι μαθηματικά μιλάω. Άλλαξε πολύ ο χαρακτήρας μου από τότε και μαζί με αυτόν άλλαξαν και οι προτιμήσεις μου...
      Όπως και να έχει, συνεχίζω να τρελαίνομαι για μαθηματική λογοτεχνία και να θαυμάζω όσους είναι καταξιωμένοι στα μαθηματικά. Απλά δεν πιστεύω ότι οι μαθηματικοί είναι πιο έξυπνοι από τους φιλόλογους, για παράδειγμα. Είναι απλά διαφορετικοί.

      Εύχομαι να καταφέρεις να γίνεις μαθηματικός, αφού σου αρέσει τόσο πολύ! :)

      Διαγραφή
    4. Ίσως τώρα απλά να μπορώ να σε καταλάβω μέχρι ένα βαθμό. Όχι απόλυτα όμως. Τα εφαρμοσμένα μαθηματικά τα ξεχνάς, Χρυσαλίδα; Ο κόσμος είναι πολύ πιο ενδιαφέρων με τους αριθμούς. Τα οικονομικά δεν είναι τίποτε παραπάνω από υπολογισμοί και πιθανότητες! Δεν τον σκέφτηκες ποτέ αυτόν τον κλάδο;

      Να διαβάσεις το "Αιχμάλωτος των Μαθηματικών" της Rebecca Goldstein. Το τελευταίο που διάβασα πριν ξεκινήσει το σχολείο. Τώρα περιορίζομαι στα μαθηματικά κατευθυνσης της Β', τα οποία δε με χαλάνε καθόλου! ;)

      Σε ευχαριστώ πολύ
      HappyReader

      Διαγραφή
    5. Τα εφαρμοσμένα μαθηματικά δεν τα ξεχνάω καθόλου... Και βασικά τα οικονομικά είναι η επόμενή μου επιλογή μετά την νομική, έπεσες διάνα! :Ρ

      Διαγραφή
    6. καλή τύχη λοιπόν στο ΑΟΘ! Αν δεν έχεις πρόβλημα με την αποστήθιση, θα τα πας περίφημα!

      HappyReader

      Διαγραφή